بازسازی مسکونی

بازسازی مسکونی تهران | هفت تیر

جزییات پروژه

بازسازی مسکونی تهران | هفت تیر

کارفرمای این پروژه درخواست سبکی مدرن در عین حال گرم رو داشت، به همین خاطر در عین حالی که سبک مدرن رو در طراحی در نظر گرفتیم از المان چوب هم استفاده کردیم تا گرما بخش پروژه باشه.

تغییر نقشه: این واحد 75 متری واقع در هفت تیر که کاربری مسکونی داشت 2 خوابه بود که تبدیل شد به یک اتاق خواب بزرگ و مستر 

مدت و هزینه: مدت زمان اجرای این پروزه 2 ماه و با هزینه یک میلیارد و چهارصد در سال 1400 انجام شد.

آشپزخانه: برای کابینت های آشپزخانه از ورقهای ام دی اف آلمانی از برند رها ( Rehau ) به ضخامت 18 میل با روکش شیشه ای مشکلی که به وسیله 2 عدد یراق پاکت دور (pocket door ) از برند بلووم استفاده شده است،

برای لوازم آشپزخانه از هود و گاز و یخچال توکار بوش استفاده شده است که تمامی این ها توانسته است در کنار هم آشپزخانه را به آشپزخانه لاکچری و شیکی تبدیل کند.     

جاکفشی و شومینه: برای پوشاندن دید مشرف از درب واحد، دیواری برای تماشای فیلم به وسیله ویدئو پرژکتور و جاکفشی و شومینه یک سازه فلزی که یک طرف آن از سنگ اسلب بوک مچ شده است و یک عدد شومینه اتانولی که در کنار آن قرار دارد استفاده شده است.

 در پشت این سنگ اسلب یک عدد جاکفشی و جالباسی مهمان در نظر گرفته شده است که برای آن از ورق‌های ام دی اف آلمانی رها ( Rehau ) که به صورت آینه است استفاده شده است.

سرویس بهداشتی و مستر: برای سرویس بهداشتی مهمان و مستر از سرامیک های اسلب سایز 120*240 استفاده شد. شیرآلات به صورت توکار از برند کلار و برای درب سرویس مستر به دلیل استفاده بیشتر از فضا در درب‌ تو کار برند دورناب Doornab و برای سرویس مهمان از درب فریم لیس (frame less ) استفاده گردید. 

درب ها: برای سرویس مستر به درخواست کارفرما یک جکوزی 2 نفره فول از برند جنرال تکنو تامین و نصب شد.

کمد لباس و میز کار: برای کمد لباس ها و میز کار از ام دی اف های cplus استفاده کردیم تا هم کیفیت رو داشته باشیم هم زیبایی رو.

برای درب اتاق خواب از چوب اسلب گردو و یراق درب کشویی ( درب اسطبلی ) استفاده کردیم تا با میز چوبی-رزینی سفارش ساخته شده هماهنگی داشته باشد.

سرامیک کف و دیوار:

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا
رضا
2 روز قبل

چه جالب، سرامیک کف از چه برندی استفاده شده؟ و سایز چند در چند هست؟

shahrokh
ادمین
پاسخ به  رضا
2 روز قبل

درود سرامیک های از شرکت کاشی تبریز هست و سایز 90*90 برای کف استفاده شده است